• NEWS  • AWARDS  • IN THEATERS  • MOVIES  • TV SERIES  • BOX-OFFICE REPORT  • DVD & BLU-RAY •
• BLACK FRIDAY • REVIEWS  • SOUNDTRACKS  • MUSIC ALBUMS  • VIDEO GAMES  • WEEKLY SUMMARY •

Wednesday, June 19, 2024

New Album Releases: HIMMELFAHRT - BACH, TELEMANN (Lionel Meunier, Freiburger Barockorchester, Vox Luminis)

Artist:
Lionel Meunier
Freiburger Barockorchester
Vox Luminis

Genre:
Classical

Total Time:
64:48

Record Label:
Alpha

Purchasing Links:
CD, MP3, Apple Music

Release Date
April 12, 2024




"The Entertainment Factor is supported by its audience. When you buy through links on our site, we may earn an affiliate commission."

Find out more about this album release after the jump.




TRACK LIST:






1 . Lobet Gott in seinen Reichen, BWV 11, Pt. 1: I. Chorus "Lobet Gott in seinen Reichen" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester & Lionel Meunier (04:30)

2 . Lobet Gott in seinen Reichen, BWV 11, Pt. 1: II. Recitative er Herr Jesus hub seine Hände auf" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester, Lionel Meunier & Raphael Höhn (00:37)

3 . Lobet Gott in seinen Reichen, BWV 11, Pt. 1: III. Recitative "Ach, Jesu, ist dein Abschied schon so nah?" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester, Lionel Meunier & Tobias Wicky (01:04)

4 . Lobet Gott in seinen Reichen, BWV 11, Pt. 1: IV. Aria "Ach, bleibe doch, mein liebstes Leben" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester, Lionel Meunier & Alexander Chance (08:33)

5 . Lobet Gott in seinen Reichen, BWV 11, Pt. 1: V. Recitative "Und ward aufgehoben zusehends" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester, Lionel Meunier & Raphael Höhn (00:31)

6 . Lobet Gott in seinen Reichen, BWV 11, Pt. 1: VI. Chorale "Nun lieget alles unter dir" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester & Lionel Meunier (01:28)

7 . Lobet Gott in seinen Reichen, BWV 11, Pt. 2: I. Recitative “Und da sie ihm nachsahen gen Himmel fahren” Vox Luminis, Freiburger Barockorchester, Lionel Meunier, Raphael Höhn, Tobias Wicky & Alexander Chance (02:14)

8 . Lobet Gott in seinen Reichen, BWV 11, Pt. 2: II. Aria "Jesu, deine Gnadenblicke" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester, Lionel Meunier & Zsuzsi Tóth (06:08)

9 . Lobet Gott in seinen Reichen, BWV 11, Pt. 2: III. Chorale "Wenn soll es doch geschehen" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester & Lionel Meunier (03:42)

10 . Ich fahre auf zu meinem Vater, TWV 1:825: I. Chorus "Ich fahre auf zu meinem Vater" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester, Lionel Meunier, Viola Blache & Sebastian Myrus (03:55)

11 . Ich fahre auf zu meinem Vater, TWV 1:825: II. Recitative "Was sollt ich dieses nicht im Glauben hoffen" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester, Lionel Meunier & Raphael Höhn (01:10)

12 . Ich fahre auf zu meinem Vater, TWV 1:825: III. Aria "Ich kann getrost im Tode sein" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester, Lionel Meunier & Viola Blache (02:38)

13 . Ich fahre auf zu meinem Vater, TWV 1:825: IV. Recitative enn eben darum setzte sich mein Jesu" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester, Lionel Meunier & William Shelton (01:18)

14 . Ich fahre auf zu meinem Vater, TWV 1:825: V. Aria "Mein Schifflein treibet auf den Wellen" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester, Lionel Meunier & Raphael Höhn (03:38)

15 . Ich fahre auf zu meinem Vater, TWV 1:825: VI. Recitative "Ja doch getrost, mein Herz!" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester, Lionel Meunier & Sebastian Myrus (00:58)

16 . Ich fahre auf zu meinem Vater, TWV 1:825: VII. Aria "Ich will alle Stunden zählen" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester, Lionel Meunier & William Shelton (05:35)

17 . Ich fahre auf zu meinem Vater, TWV 1:825: VIII. Choral "Amen, komm du schöne Freudenkrone" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester & Lionel Meunier (00:50)

18 . Auf Christi Himmelfahrt allein, BWV 128: I. Chorus "Auf Christi Himmelfahrt allein" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester & Lionel Meunier (04:19)

19 . Auf Christi Himmelfahrt allein, BWV 128: II. Recitative "Ich bin bereit, komm, hole mich!" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester, Lionel Meunier & Raphael Höhn (00:46)

20 . Auf Christi Himmelfahrt allein, BWV 128: III. Aria & Recitative "Auf, auf, mit hellem Schall" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester, Lionel Meunier & Sebastian Myrus (03:35)

21 . Auf Christi Himmelfahrt allein, BWV 128: IV. Duetto "Sein Allmacht zu ergründen" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester, Lionel Meunier, William Shelton & Raphael Höhn (06:19)

22 .Auf Christi Himmelfahrt allein, BWV 128: V. Chorus "Alsdenn so wirst du mich" Vox Luminis, Freiburger Barockorchester & Lionel Meunier (01:15)




Himmelfahrt Bach Telemann Vox Luminis Freiburger Barockorchester Lionel Meunier






     OTHER ALBUM RELEASES:

No comments:

Post a Comment

Please keep the comments as civilised as possible, and refrain from spamming. All comments will be moderated. Thank you !