• NEWS  • AWARDS  • IN THEATERS  • MOVIES  • TV SERIES  • BOX-OFFICE REPORT  • DVD & BLU-RAY •
• BLACK FRIDAY • REVIEWS  • SOUNDTRACKS  • MUSIC ALBUMS  • VIDEO GAMES  • WEEKLY SUMMARY •

Wednesday, December 8, 2021

New Album Releases: BACH - ICH HABE GENUG - CANTATAS BWV 82, 32 & 106 (Dunedin Consort & John Butt)

Artist:
Dunedin Consort
John Butt

Genre:
Classical

Total Time:
60:16

Record Label:
Linn Records

Purchasing Links:
CD, MP3, Apple Music

Release Date
October 8, 2021



"The Entertainment Factor is supported by its audience. When you buy through links on our site, we may earn an affiliate commission."

Find out more about this album release after the jump.




TRACK LIST:






1 . Ich habe genug, BWV 82: I. Aria. "Ich habe genug" by Matthew Brook, Dunedin Consort and John Butt (7:17)

2 . Ich habe genug, BWV 82: II. Recitativo. "Ich habe genug" by Matthew Brook, Dunedin Consort and John Butt (1:13)

3 . Ich habe genug, BWV 82: III. Aria. "Schlummert ein, ihr matten Augen" by Matthew Brook, Dunedin Consort and John Butt (9:52)

4 . Ich habe genug, BWV 82: IV. Recitativo. "Mein Gott! wenn kömmt das schöne, Nun!" by Matthew Brook, Dunedin Consort and John Butt (0:49)

5 . Ich habe genug, BWV 82: V. Aria. "Ich freue mich auf meinen Tod" by Matthew Brook, Dunedin Consort and John Butt (3:44)

6 . Liebster Jesu, mein Verlangen, BWV 32: I. Aria. "Liebster Jesu, mein Verlangen" by Joanne Lunn, Dunedin Consort and John Butt (5:41)

7 . Liebster Jesu, mein Verlangen, BWV 32: II. Recitativo. "Was ists, dass du mich gesuchet?" by Matthew Brook, Dunedin Consort and John Butt (0:27)

8 . Liebster Jesu, mein Verlangen, BWV 32: III. Aria. "Hier, in meines Vaters Stätte" by Matthew Brook, Dunedin Consort and John Butt (7:16)

9 . Liebster Jesu, mein Verlangen, BWV 32: IV. Recitativo (Dialogo). "Ach! heiliger und großer Gott" by Joanne Lunn, Matthew Brook, Dunedin Consort and John Butt (2:35)

10 . Liebster Jesu, mein Verlangen, BWV 32: V. Aria (Duetto). "Nun verschwinden alle Plagen" by Joanne Lunn, Matthew Brook, Dunedin Consort and John Butt (5:22)

11 . Liebster Jesu, mein Verlangen, BWV 32: VI. Choral. "Mein Gott, öffne mir die Pforten" by Dunedin Consort and John Butt (1:22)

12 . Gottes Zeit ist die allerbeste Zeit "Actus tragicus", BWV 106: I. Sonatina by Dunedin Consort and John Butt (2:35)

13 . Gottes Zeit ist die allerbeste Zeit "Actus tragicus", BWV 106: II. Coro. "Gottes Zeit ist die allerbeste Zeit" by Dunedin Consort and John Butt (1:50)

14 . Gottes Zeit ist die allerbeste Zeit "Actus tragicus", BWV 106: III. Arioso. "Ach, Herr, lehre uns bedenken" by Hugo Hymas, Dunedin Consort and John Butt (2:10)

15 . Gottes Zeit ist die allerbeste Zeit "Actus tragicus", BWV 106: IV. Aria. "Bestelle dein Haus" by Robert Davies, Dunedin Consort and John Butt (1:04)

16 . Gottes Zeit ist die allerbeste Zeit "Actus tragicus", BWV 106: V. Coro ed Arioso. "Es ist der alte Bund" by Joanne Lunn, Dunedin Consort and John Butt (3:42)

17 . Gottes Zeit ist die allerbeste Zeit "Actus tragicus", BWV 106: VI. Aria. "In deine Hände befehl ich meinen Geist" - Arioso con Choral. "Heute wirst du mit mir im Paradies sein" by Katie Bray, Robert Davies, Dunedin Consort and John Butt (6:30)

18 . Gottes Zeit ist die allerbeste Zeit "Actus tragicus", BWV 106: VII. Coro. "Glorie, Lob, Ehr und Herrlichkeit" by Dunedin Consort and John Butt (2:48)




Bach: Ich habe genug - Cantatas BWV 82, 32 & 106  Dunedin Consort John Butt







     OTHER ALBUM RELEASES:

No comments:

Post a Comment

Please keep the comments as civilised as possible, and refrain from spamming. All comments will be moderated. Thank you !