• NEWS  • AWARDS  • IN THEATERS  • MOVIES  • TV SERIES  • BOX-OFFICE REPORT  • DVD & BLU-RAY •
• BLACK FRIDAY • REVIEWS  • SOUNDTRACKS  • MUSIC ALBUMS  • VIDEO GAMES  • WEEKLY SUMMARY •

Tuesday, August 10, 2021

New Album Releases: JE M'ABANDONNE A VOUS - SONGS ON POEMS BY HENRIETTE DE COLIGNY, COMTESSE DE LA SUZE (Angélique Mauillon, Marc Mauillon & Myriam Rignol)

Artist:
Angélique Mauillon
Marc Mauillon
Myriam Rignol

Genre:
Classical

Total Time:
109:42

Record Label:
Harmonia Mundi

Purchasing Links:
CD, MP3, Apple Music

Release Date
June 18, 2021



"The Entertainment Factor is supported by its audience. When you buy through links on our site, we may earn an affiliate commission."

Find out more about this album release after the jump.




TRACK LIST:






Disc 1:

1 . Je m'abandonne à vous, amoureux souvenir by Marc Mauillon, Angélique Mauillon, Myriam Rignol (3:12)

2 . Ah ! fuyons ce dangereux séjour by Marc Mauillon, Angélique Mauillon (2:06)

3 . Sans amour et sans tendresse by Marc Mauillon, Angélique Mauillon, Myriam Rignol (1:23)

4 . Délices des Étés, frais et sombres Bocages by Antonin Rondepierre, Marc Mauillon, Angélique Mauillon, Myriam Rignol (2:41)

5 . Bois écartés, demeures sombres by Marc Mauillon, Angélique Mauillon, Myriam Rignol (3:32)

6 . J'ai juré mille fois de ne jamais aimer by Marc Mauillon, Angélique Mauillon, Myriam Rignol (1:46)

7 . Suite en La Min: I. Allemande by Angélique Mauillon (3:00)

8 . Suite en La Min: II. Courante by Angélique Mauillon (1:18)

9 . Suite en La Min: III. Sarabande by Angélique Mauillon (2:26)

10 . Suite en La Min: IV. Gigue by Angélique Mauillon (1:34)

11 . Laissez durer la nuit, impatiente Aurore by Marc Mauillon, Angélique Mauillon (5:40)

12 . Pieces de Violle: Prélude by Myriam Rignol (3:25)

13 . Vous ne m'attirez point par vos attraits charmants by Marc Mauillon, Myriam Rignol (1:56)

14 . Vous ne m'attirez point par vos attraits charmants by Marc Mauillon, Angélique Mauillon, Myriam Rignol (3:04)

15 . Ah ! qui peut tranquillement attendre by Marc Mauillon, Angélique Mauillon, Myriam Rignol (3:31)

16 . Qu'il est propre à se faire aimer by Marc Mauillon, Angélique Mauillon, Myriam Rignol (1:11)

17 . J'ai juré mille fois de ne jamais aimer by Marc Mauillon, Angélique Mauillon (3:45)

18 . Pièces à une et à deux violes, Premier livre: Prélude en Sol by Marc Mauillon, Angélique Mauillon (2:34)

19 . Il n'est rien dans la vie by Marc Mauillon, Angélique Mauillon, Myriam Rignol (1:44)

20 . Doux printemps by Céline Scheen, Marc Mauillon, Angélique Mauillon (2:02)

21 . Laisse-moi soupirer, importune raison by Céline Scheen, Marc Mauillon, Antonin Rondepierre, Alice Pierrot (6:50)


Disc 2

1 . Laisse-moi soupirer, importune raison by Marc Mauillon, Angélique Mauillon, Myriam Rignol (4:12)

2 . Étoiles d'une nuit plus belle que le jour by Céline Scheen, Angélique Mauillon, Myriam Rignol (3:49)

3 . Je sens au coeur un nouveau trouble by Marc Mauillon, Angélique Mauillon (1:21)

4 . Qu'il est propre à se faire aimer by Marc Mauillon, Angélique Mauillon, Myriam Rignol (1:24)

5 . Je fuyais sous ces verts ombrages by Marc Mauillon, Angélique Mauillon, Myriam Rignol (2:00)

6 . J'aime, je suis aimé by Marc Mauillon, Angélique Mauillon (1:51)

7 . Chaconne en ré by Myriam Rignol (4:20)

8 . J'ai voulu suivre une autre Loi by Marc Mauillon, Angélique Mauillon, Myriam Rignol (3:25)

9 . Un Berger plus beau que le jour by Marc Mauillon, Angélique Mauillon, Myriam Rignol (2:11)

10 . Forêts solitaires et sombres by Marc Mauillon, Myriam Rignol (2:43)

11 . Le doux silence de nos Bois by Marc Mauillon, Angélique Mauillon, Myriam Rignol (4:29)

12 . Dans ce bocage, où brille une jeune verdure by Marc Mauillon (2:17)

13 . Sous ces ombrages verts, un Amant le plus tendre by Marc Mauillon, Angélique Mauillon, Myriam Rignol (4:07)

14 . Savourons à longs traits cet excellent Muscat by Antonin Rondepierre, Marc Mauillon, Angélique Mauillon, Myriam Rignol (2:00)

15 . Pieces de Violle: Gavotte by Myriam Rignol (1:12)

16 . Étoiles d'une nuit plus belle que le jour by Marc Mauillon, Angélique Mauillon, Myriam Rignol (4:42)

17 . Laissez durer la nuit, impatiente Aurore by Marc Mauillon, Angélique Mauillon (2:21)

18 . Sans amour et sans tendresse (Conseil d'aimer) by Marc Mauillon, Angélique Mauillon (2:39)




Je Mabandonne A Vous Marc Mauillon Angelique Mauillon Myriam Rignol







     OTHER ALBUM RELEASES:

No comments:

Post a Comment

Please keep the comments as civilised as possible, and refrain from spamming. All comments will be moderated. Thank you !